UZUNCA BİR ARADAN SONRA...

Blogger kumanda panelinde en son kendimi kaybettiğimden bu zamana epeyce zaman oldu sanırım.
Ve şimdi yeniden karar verdim yazmaya...
Biraz zor olacak galiba adapte olmak...
Ama sıvadım kolları bir kere :))))) Bir türlü erişim yapamadığım eski yayın sayfam burası (http://maharetlii.blogspot.com/)vazgeçtim maalesef aramaktan artık
Şimdiden takipçim olacak arkadaşlarıma merhabalar :)))